Sean Faris elsőszámú magyar oldala**hungarian fansite**
{Navigáció}
 
{Elite}

    
    
    

Egyelőre meghívásos!

 

 
{Csevegő}

 
{Tv-figyelő}


 
Instagram

 
{Az oldalról}
Nyitás: 2009. 05. 20.
Zárás: 2013. 02. 14.
Újranyitás: 2016. 04. ??.
Szerkesztő: Juice
Design: v.24.
Ajánlott_böngésző:MOZILLA FIREFOX, GOOGLE CHROME, OPERA
Credit: aranymeli.gp
Képernyőfelbontás: 1280x800
 
{Nyilatkozat}

Az oldal nem áll semmilyen kapcsolatban a színésszel, ez csupán egy rajongói oldal! Kérlek, ne másolj az oldalról! 
2009-2016 COPYRIGHT - seanfaris.gp

 
Men's Health magazin

A legjobb élet
Minden ami számít a férfiaknak

Változtasd át önmagadat
fordította: Tarajos


Készítsd fel a testedet bármire, és alkalmasnak fogod találni mindenre. Így sikerült Sean Faris-nek is folytatnia a sikert, és így jöhet össze neked is.

Sean Faris-nek egyszer egy szerep kedvéért 15 fontnyi izmot kellett magára szednie-ami nem okozott neki problémát. Soha nem játszott jéghokit vagy rugby-t azelőtt, hogy egy olyan karaktert kellett eljátszania aki mindkettőben kiemelkedő. Mikor vegyes harcművészeteket kezdett tanulni a 2008-as "Soha ne hátrálj meg" című filmhez, a színész eltörte az egyik csontját a háta alsó részében. Gyengélkedett miközben a forgatások már elkezdődtek, de még így is megnyerte az MTV Movie Awards-on a legjobb harcjelenetnek járó díjat. Faris titkának kevesebb köze van a színészethez ,mint a folyamatos edzéshez.

Amikor elérsz egy alapvonalat az állóképességben, a tested elég sokoldalú lesz ahhoz, hogy új kihívásoknak tedd ki. Ezért tartotta magát Faris (aki most kezdett a CW Vampire Diaries-ében) az alapokhoz: megsokszorosította az edzései gyakoriságát a héten, de hagyott egy kis szünetet az izmainak a periódusok között és a belsőre fókuszált. "Nem kell megölnöd magad"-mondja a 27 éves. De amikor belépsz a terembe, készen kell állnod a munkára. Követve a példáját és felkészítve a testedet minden fajta munkára, képes leszel elérni bármit: nagyobb és erősebb lehetsz vagy könnyebb és karcsúbb;  fokozhatod az erődet és javíthatsz a teljes kondíciódon. Itt van hogyan.

Kicsiben kezdd


"Bárki lehet fitt"-mondja Faris.-"De türelmesnek kell lenned. Adj egy kis időt a testednek hogy hozzászokjon." Ha most szeretnéd elkezdeni (vagy újrakezdeni), lebegjen a szemed előtt néhány reális cél, mondja. Tehát nem szabad túlterhelni a testedet, és már a korai sikerek is ösztönözni fognak.
Itt egy jó kezdő edzésprogram: Válassz három gyakorlatot a tested főbb izomcsoportjai számára (próbáld ki a guggolást, a súlyemelést és mozgasd meg a tested alsó részét is), és csináld őket hetente egyszer, négy héten keresztül. Kettővel kezdj és 8-12-szer ismételd meg őket, és legyen az a célod, hogy minden héten javíts az eredményeden minden gyakorlatban azzal, hogy mindig többet csinálsz belőlük vagy több súlyt raksz hozzá.
"Amikor elérted a céljaidat, kezd újra őket és csináld erősebben"-mondja Faris. 4 hét után változtasd meg a dolgokat. Próbálj ki új gyakorlatokat vagy cseréld meg a sorrendjüket. Adj egy harmadik sorozatot minden egyes gyakorlathoz. Minden egyes héten próbálj meg javítani a teljesítményeden és nehezíts rajtuk.

Megragad a bizonytalanság

Faris-nek minden edzőtermi felszerléshez hozzáférése van amire csak szüksége van, de ő jobban szereti az alapvetőeket: szabad súlyzók, semmi szíj.
"A testednek tudnia kell irányítani azt amit csinálsz"-mondja. Szíj nélkül koncentrálnod kell és megkell feszítened a tested középső részét és a hátad alsó részét a természetes pozíciójában (enyhén ívben) egészen amíg a teljes körű mozgás megismétlődik. Nem ez az egyetlen módja a biztonságosabb súlyemelésnek (feltéve, ha nem híztál vissza), de ez az össszes gyakorlatot belső munkára változtatja, erőt és állóképességet adva a test középső részén elhelyezkedő izmoknak.

Növeld meg az ismétlések számát

Faris sok gyakorlatot végez tipikus ismétlési sorozatokkal, de néha kiívásoknak teszi ki magát egy óriási adaggal: egy mozdulathoz, egy törekvő célt választ - 50-60 ismétlés - és annyi sorozat amennyi kell hozzá. Minden egyes sorozatban csak akkor áll meg, ha nem tudná megcsinálni hibátlanul a következő ismétlést. Akkor pihen egy kicsit és egy elkezd egy másikat. Minden sorozatot addig végezz amíg el nem éred a saját határaidat, hogy erősebb legyél, ami megnöveli a méretét és a kapacitását az izmaidnak. Mindezt az edzés elején végezd, amikor még friss vagy. Ha megfelelően csinálod, ez lesz a legkeményebb dolog amit a nap folyamán csinálsz. Kipróbálhatod testsúly gyakorlatokkal mint a hajolgatások és az emelések, vagy bármilyen más hagyományos edzőtermi gyakorlattal. Kezdj egy olyan súllyal amit legalább 15-ször tudsz felemelni egy huzamban. Általában ez a kb. 65%-a az egy ismétlésed maximumának. Szóval ha a a legnagyobb súly 210 font, talán képes vagy 15 ismétlésre 135-ször.

Elmelj könnyebben és jobban

A súly amit használsz kevésbé fontos, mint az ahogy használod. "Olyan sok embert látok az edzőteremben, akik csak a súlyokra vannak ráakaszkodva. Sokkal jobban teljesíthetsz, ha tökéletesen "nyomod ki" a súlyt, mint hogy veszel egy hatalmasat és minden egyes alkalommal megpróbálod megölni." Ha legközelebb mész az edzőterembe, próbáld ki ezt: az egyik kedvenc gyakorlatod közben 5-10 fontos súlyokat emelgess - de ugyanazzal az ismétlési számmal mint mindig.
A könnyebb súlyokat könnyebb kezelni, szóval lassan és kitartóan emelgessd őket és koncentrálj az izmaid intenzivitására minden egyes mozdulatnál. Kevesebb súllyal sokkal nehezebbnek fognak tűnni, mint egy tipikus sorozat.

Játsz bármit

Már hallottad: Ha mindig ugyanazokat a gyakorlatokat végzed, ugyazzal az ismétlési számmal, a fejlődésed is egyenletes lesz. Faris keményen dolgozott hogy elkerülje ezt azzal hogy új gyakorlatokat végzett és kihívásoknak tette ki magát különböző mennyiségű súlyokkal. De ő egy lépéssel tovább ment és kivitte az edzést a szabadba. Egyéb módokat keresni arra, hogy aktív maradj jó ötlet, nem számít mit is csinálsz: mindig amikor egy új sportot vagy jártasságot ismersz meg, a testedet sokoldalúbbá teszed és kiszélesíted az elérhető fizikai képességeit.
Faris szinte az összes sportot kipróbálta már. Tiniként ő volt a középiskolája egyetlen férfija a műugró csapatban - habár a sulinak nem volt medencéje. Amikor meglátogatja a családja farmját Texas-ban, órákig végzi a kétkezű fizikai munkát a földeken. "Ez egy hihetetlen edzés, különösen nyáron, amikor úgytűnik hogy 100 fokkal melegebb van és pára"-mondja. Megizzadsz azért, amit megtermelsz itt.

Vezesd be a Faris étkezési tervet

Az gyakorlatok csak a felét teszik ki az edzőtermi rutinjának. Így táplálkozik ő.

1. Mindent grillezni
"Az otthoni főzés a formába kerülés kulcsa. Rendelhetsz egy salátát az étteremben, de nem fogod tudni hogy mit veszel."
(Igaz: a Ropogós Thai saláta a California Pizza Kitchen-ben 1,155 kalóriát tartalmat). Faris inkább a zöldségeket a sovány húsokat választja egyenesen a grillről. Így tudja irányítani azt amit eszik.

2. Tisztán edd
A feldolgozott étel egy okból lett feldolgozva: hogy többet akarjál belőle. Faris a tiszta ételeket részesíti előnyben - az ételeket a legtermészetesebb és a legkevésbé feldolgozott formájában megvenni - így megvan a képessége, hogy egy szinten tartsa a test-zsír indexét. Nehéz rossz útra térni a gyümölcsökkel, zöldségekkel, gabonákkal és sovány húsokkal.

3. Csalj nagyot
"Ha csalni akarok, azt jól csinálom." (a legutóbbi dőzsölés: egy brownie és fagyi forrró tejkaramellel). Elkényeztethetjük magunkat egyszer egy héten. Eltörölheted a sóvárgást, továbbra is irányítani tudod magad és felkészült leszel a következő napi edzésre.

 

 


Magyarország egyetlen Olicity és legaktívabb Arrow rajongói oldala! Minden infó az aktuális 6. évadról és egyéb finomság    *****    Megjelent a The Sims 4 legújabb kiegészítõje, a Laundry Stuff Pack. Vajon megéri megvenni? Derítsd ki Te magad!    *****    Állatok - Könyvek - Zene - HobbiZoona Blog - Állatok - Könyvek - Zene - HobbiZoona Blog - Állatok - Könyvek - Zene -Katt    *****    Lépj be a lovak csodálatos világába! Nevelj te is nálunk! KATT KATT KATT KATT    *****    Nem lehet saját lovad? Nevelj virtuálisan ITT! Nevelj, versenyezz, licitálj szebbnél szebb lovakra!    *****    -Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Naptár,Design!-    *****    The Resident - A kórházi drámasorozat január 21-én indul Matt Czuchry és Emily VanCamp fõszereplésével! Nézzetek be!    *****    Mindenféle kérdésedre õszinte választ kaphatsz a valódi Kérdõasztrológia segítségével.    *****    Részletes személyiség és sors analízis / születési horoszkóp / ajándék 3 év elõrejelzéssel. Most érdemes ide látogatni!!    *****    Ha diplomás asztrológust keresel, aki BECSÜLET KASSZÁS alapon ad tanácsot és INGYEN OKTAT, akkor keress bizalommal!    *****    A BIOTÉRKÉP AZ IGAZI KARMA! MEGMUTATJA PONTOSAN,MILYEN FELADATTAL SZÜLETTÉL.EGY PRÓBÁT MEGÉR. SOK SEGÍTSÉG MINDEN NAP!!!    *****    Megnyitott a madárvendéglõ! Gyertek vendégségbe ti is Mályvához és Pipitérhez! Irány a Mesetár!    *****    Megnyitottam cikkes, véleményes blogomat! Sok-sok érdekes bejegyzéssel várlak naponta, ne hagyd ki! - Alice    *****    Sztárokról és idolokról írok,ajánlókat hozok,tippeket és tageket osztok meg veletek!Nézz be egy blogkóros lány oldalára!    *****    Az igazi karma a horoszkópodban a Felszálló holdcsomópont,a Chiron,a Lilith (Fekete Hold),Rendeld meg most!Várlak, katt!    *****    családi adókedvezmény 2018 nyomtatvány letöltés, feltételek tudnivalók    *****    Rendelj születési horoszkópot és 3 év elõrejelzés ajándékba a tiéd. Ne feledd a horoszkóp a lélek tükre,bele kell nézni!    *****    családi pótlék utalás 2018 - csp utalás - utalás idõpontja 2018 - családi pótlék kifizetések !    *****    Ismerd meg az Olicity párost! Minden a Zöld Íjász címû sikersorozat imádott szerelmespárjáról! Mindennap friss!    *****    SZEREPJÁTÉK! Ha aktív oldalon szeretnél játszani, nézz be és légy része egy egyedi történetnek! Csatlakozz!